Z Brna do Brna

17. 10. 2016

Den 1.:

babi-lom.jpgZ Brněnského autobusového nádraží jsme se MHD svezli na zastávku Bystrc-ZOO, kde začalo naše putování. Měli jsme zde sraz s přáteli, kteří zde už předchozí noc nocovali v kempu u Brněnské přehrady. Vydali jsme se přírodním parkem Baba, po modré až na rozcestí Pod Chocholou. Odtud po žluté a červené do České a Lelekovic a zde jsme zahájili výstup na rozhlednu Babí lom.

Z rozhledny jsme seběhli na odpočívadlo nazývané Přístřešek (odpočívadlo se nachází mezi rozcestími: Babí lom-rozc. a U Jelínka, kde jsme strávili noc.

Místo to je pro odpočinek vhodné.  - rovinaté s přístřeškem. Můžete spát v altánku, nikomu zde nevadíte, nepřekážíte, ale POZOR. cca kolem 5h ranní tudy jezdí lesní správa do práce a vypakují vás... protože jim zřejmě vadíte i když se nacházíte v místě pro odpočinek přímo zhotovenému. Takže pokud se chcete vyspat déle, tak si zalezte více do lesa, ale tam by se zase stanovat nemělo, že:-).

Den 2.:

novy-hrad.jpgČasně ráno se vydáváme na cestu po červené do Vranova ke Klášteru, kde jsme si udělali ranní hygienu a dali si v klidu snídani.

Z Vranova pokračujeme dále na Nový hrad, který je opravdu pěkným místem, které byste měli navštívit, pokud do tohoto kraje zavítáte. Natáčela se tu například pohádka Sněžný drak. Pokračujeme do Adamova na oběd a na nákup. Další nocleh jsem nám dopředu domluvila  na zahradě centra Švýcárna, které se nachází na modré turistické naproti Staré Huti a tímto jim děkuji za ochotu

Den 3.:

Jeden náš spolucestovatel nám zase domluvil nocleh na Kaprálově mlýně a tak další naše kroky směřují tam.

Ze Švýcárny vyrážíme po žluté turistické přes zříceninu hradu Hrádek u Babic. Z Babic pak po červené k jeskyni Výpustek a odtud po zelené do Ochozu u Brna, kde se zastavujeme pozdní oběd.

Z Ochozu u Brna už jen s krátkým zastavením v jeskyni Pekárna do Kaprálova mlýnu.

Den 4:

Cesta do Brna po modré turistické na zastávku Mariánské údolí a alou na autobus domů.